"Anti 2 vaba päeva, inimesed on hakand nüüd hulluks minema - selle asemel, et puhata, raiskavad aega igasuguse tühja-tähja peale. Vat näiteks möödunud pühapäeval tassiti mind sinna ... mis paganama koht see oli nüüd... KUNSTISAALi ... kunstimuuseumi... no mina mõtlesin et see on muuseum nigu muuseum ikka, a tuli välja, et see on hullem kui Püstijala Baar. Kuuma toitu ja sakusmenti muuseumis üleüldse ei ole. Absoluutselt mittemingisugust. Seal üle tänava oli väikene Püstijala baar, seal oli vähemalt seljanka ja siis see ... puljong pirukaga, aga selles kunstisaalis oli ainult kaks võileiba juustuga ja mineraalvesi "Meestehäda" ... "Häädemeeste" ma tahtsin öelda.Nii kaua kui rahvamassid vahtisid seda Evald Okase pilti - õudne pilt muide, see on see "Jumalaema käis Pariisis", prantsuse keeles öeldakse selle kohta nii, et noorsoo juuresolekul ei julge öeldagi, see on see . Nii kaua kui rahvas vahtis seda 'd, ma läksin poodi, tõin pooliku ära... eksole et kergem oleks vahtida.Mul oli kilekott kaasas, produktide jaoks. Mul on eluaeg kile kaasas, igaks juhuks, ehks antakse midagi. Ajalehed olid taskus, panin ilusti põrandale, et oleks tipp-topp kõik puhas, ma armastan puhtust, kui äkki valvurieit hakkas inisema : kunstizaalis, kunstizaalis... kuidas teil häbi ei ole, kuidas teil häbi ei ole", isegi prilliraamid läksid tuliseks. Ma ütlesin talle vaikselt, ma ütlesin talle intelligentselt, ma ütsin, mis sa sisised...valge hiir. "MISASJA SA SISISED? Sa näed, mul on poolik käes, mul ei ole klaasi, no võtsin sealt ühe väikse vaasi... mis ta'ga ikka juhtub, see vaas on ju rauast." - "Kuidas teil häbi ei ole, kuidas teil häbi ei ole - see vaas on 19. sajandi Biidermeier." Ma ütlesin ise sa kurat oled üks Biidermeier." - "Kuhu te toetate mikoforti natüürmorti, issandjumal - heeringas veenuse õlal!" Ma ütsin : "Mis siis, misasja sa kobised - seisis see veenus 2000 aastat ilma heeringata, seisab 10 minutit heeringaga, mis ta'ga ikka juhtub, tal ju niikuinii kätt ei ole!"Heh kurat, naera surnuks. Vanaeit jooksis minema nagu tuulispask. Mul oli kaasas see räim tomatis, tead see konserv, no see kõige odavam, seit-seitsekend kopikat - Pärnu Kalakombinaat teeb, väga maitsev. Mulle ta isiklikult ei maitse, ma kala üldse ei söö, a soust on hea - pool tomatit, pool vett. Tahtsin konservi avada, pole avajat. No kujuta endale ette, kui kaugele me oleme välja läinud, et meil ei ole enam konserviavajaid. Kust ma ka ei otsind, kuhu ma ka ei roomand - ei ole.Vaatan nurgas seisab üks ratsanik, hobune on tal seljas... vastupidi oli, rebisin selle küljest ühe rauatüki, tahtsin konservi avada, äkki valvurieit tuli tagasi, no see valge hiir. Ma ehmatasin nii ära, mul hakkasid käed värisema. Konservipurk veeres Kalevipoja alla. Ma ütsin : "Mis sa must nokid kõikseaeg, mis sa must tahad, ma jään kokutajaks... ära ehmata mind, sa näed kell on pool kolm, mul pole ühtegi tulukest silmas, too mulle üks punnivinn siis vähemalt!" - "Kuidas teil häbi ei ole, kunstisaalis tarvitate alkohoolseid jooke!?" Ma ütsin : "Mis alkohol see on, pimedus! See on bulgaaria vein, see on nigu limumaad, see on 12 kraadi, see on nagu Kelluke, too mulle üks punnivinn, ma ei saa korki lahti, muidu hakkan klohmima mööda põrandat, hakkan rahu häirima!" Vanaeit jooksis minema, mina rebisin ühe teise rauatüki ja ujutasin korgi pudelisse, tuju oli juba läind. No mehed teavad, ega kui üksinda ei saa juua, ega ma pole mingisugune joodik, pime ruum kah, mingisugune tobletand mööbel, üks tugitool, 17. sajand, istusin sisse - see vajus kolinal kokku. Nurgas seisis üks ordurüütel, võtsin selle terviseks. Räime tomatis sõin kätega. Antisanitaarses olukorras võtsin pooliku ära, panin kärsa likku. Hea et vähemalt Kalevipojal oli mõõk - sain suitsuvorsti tükeldada. A ordurüütel vahib mulle otsa, omal pead ei olegi, ainult kiiver. Pistsin käe sisse - tühi kurat!No petavad inimesi, võtavad 50 kopikat museeumi külastamise eest, inimest pole olla. Kusjuures keskaegne ordurüütel, meieaegne saepuru oli sees. See on ju puha pettus! Aga vat see kes hobuse seljas oli, see oli tugev poiss! Poolteist tundi madistasime - oda sain kätte, kilpi kurat kätte ei saand. Tirisin nii et nahk oli märg. Vat sulle kunstimuuseum! Poleks poolikut, poleks puhkepäeva!"
Copy peistisin, et ka noorus teaks:D.. millest penskarid pajatavad..

Categories:

0 Responses "Teadmiseks teadmatutele.."