Jälle niisama..

Posted by asum On 15:24 0 kommentaari

Nih, sellest võib tulla päris pikk jutt kui ma ära ei tüdine enne lõppu muidugi, pokkerist ei räägi.. eriti. Mind ajendas kirjutama eestlane. Mitte see üx ja ainus vaid kogu mass. Miks?
Sest eestlane on loll. Ei tundu eriti üllatav jah? Tundub ja tekib veel küsimus miks? Ära, rsk, küsi lolle küsimusi. Oled loll ja kõik. Pisut siiski seletan.
Kohanemine oludega. Väljas on s**ks kylm ilm, mida teeb eestlane? Väljas on palav kui põrgus-mida teeb eestlane? TÖÖÖD?! Miks krt kyll, mis sul viga on, kysis klassik. Ma tegin ise ka pisut, tapvalt palav on, inimsed kõnnivad mööda ranna poole, joovad õlli, mina naq loll teen tööd. Vales riigis elan, pean kolima Kreekasse. Seal ei tehta midagi kui on palav-siesta. Asjaolu, et sealne majandus on p**ses on muidugi tera teine mõõk aga mis mul sellest, peaasi et mõnus ja meri ja fun on. Aga eestlane teeb tööd,. Mis sul viga on? Las tsuks arengumaadest maksab su skoda liisingut, sa oled ikka eurooplane . Use joor prains fish.
Kuskilt põgenes 4 nandut! Mingi koht oli, pole eriti oluline. Tähtis küsimus on-kas see oli ettekavatsetud ja planeeritud või improviseeritud? Meenub Madakaskari pingviinid:D Kes juhtis operatsiooni, kas tegu oli keeruka plaani või mingi kavalusega,, nii palju vastamata küsimusi:D
Jälle eestlane. KUi on 20+ kraagi siis vingub, kui on ..tglt eestlane vingub kogu aeg, minge kõik seenemetsa oma hädakisaga, suvi on ägge! ärge rsk virisege nii palju, nautige ! ma praegu rohkem ei viitsi. Mingi hetk kirjutan järjejutu mingist asjast, kui viitsin, kui ei viici siis vict ei kirjuta. Lord Repz eeldas, et ma võiks kirjanduslikult positiivne olla, ego sai pai ja mõte tekkis,, mine sa tea.. ;)

Categories:

0 Responses "Jälle niisama.."