Juuni sai läbi?

Posted by asum On 22:49 0 kommentaari

FTF, saigi naq või? Kuhu rsk jäi Juuni?! Teeks põnevaid kokkuvõtteid pokkerist aga ma ei mänginudki eriti. Trio freeroll,, ei komenteeri, lollikarjas ei oska ma kunagi mängida. SPT mäng-mängisin ise überhalvasti-uimane ja väsind ma tänagi näin. JK vrs KK JJK flopis nupud ja kutupiilu. Mis veel, tilt? Oeh jah, seal on matrix poker, ühes mängus siiani pole raha tagasi saand, puhas nuts ju. Paraku on sealne mäng natuke aeglane kasumi teenimiseks. Vähemalt ei kaota selle mänguga kui päris purjus pole. Everestis läheb talutavalt, andsid mulle jälle boonuse, kolm järjest-vippide värk-mulle sobib:D
IRL, või noh midagi sinna poole. Käisin ika kokukal kuskil ühes kohas. Ago viis tlna ja Recce viis edasi ja tagasi-vahepeal olin purjus. Sääsetõrje vahend pole eriti hea suhu lastes-seda tean ma nüüd kindlalt. Nägin nii mõndagi inimest, tegin granreservile ylekande panka selgitusega-südamliku striptiisi eest ika kokkutulekul-seletagu seda maksuametile:D Juuli kohta ei tee endale plaane-tuleb mis tulema peab.. praegu lähen magama, head und:)

Categories:

0 Responses "Juuni sai läbi?"