A.A: "Nii, hakkame pihta. Kõik peaks kohal olema..?"
M.M: "Pihurit ei ole!"
R.L :"Poh temaga, ta nagunii ei jaga sellest muffigi."
A.A:"Olgu, yhesõnaga meil on uut vaja, leidis keegi mõne vabatahtliku?"
R.L: "Rääkisin isegi rohelistega, need ka ei tahtnud, ütlesid, et söögu oma supp ise."
M.M:"Mis mõttes, mis supp? Kes ütles!? Mingu metsa krdi loodusefriigid. Mis selles imelikku on, et ma ei tea palju ma pappi saan, kas sina Rein tead ve?"
R.L: " Loogiline, et tean, mul on kõik vihikus kirjas, kõik on juriidiliselt korrektne."
M.M: "Mul ei olnud siis meeles kui küsiti"
J.A: "Kuulge, jätke see jura, mul on selleks tööks just vajalik sõdur olemas, kunagi oli Polkovnik ja puha, töötas väga tähtsal kohal"
A.A: "Kas too mitte kinni ei pandud?"
R.L: "Mine mängi noororavatega koridoris sõda kui ajudega inimesed räägivad, osta paar püssi või midagi!"
A.A: "Võtke ikka rahulikumalt, ei ole vaja ärrituda, ega midagi ju väga halvasti ei ole, mingit kriisi ju tegelikult veel ei ole."
R.L: "Sa mine ka puu otsa või tule maapeale, meie hääli sa nagunii ei saa, jäta see krdi demagoogia. "
L.J: "Jah, jäägem kultuurseks.."
J.A: "Mida sina kultuurist tead, üleüldse, miks siin nii palju ühe väikse provintsilinna linnapäid koos on?"
R.L: "Urve, miks sina nii kuss oled ja mossitad, ise nii armas?"
U.P: "Ma siin leidsin yhe kodulehe kus kõik ministrite nimed kirjas koos ametinimega aga minu nime järel on lihtsalt minister, Rein, miks see nii on?"
R.L: "Ah ära sellepärast muretse, keegi peab niisama minister ka olema, peaminister meil ju on, üks peab niisama ministri nime ka kandma."
U.P: "Isegi Seedril on nimi järel ja tema teeb ju veel vähem kui mina?"
A.A: "Ole nüüd kuss ja ma viin su pärast autoga sõitma."
M.M: "Kuulge aga panekski Pevkuri ministriks...ihhiiihii?"
R.L: "Sulle see meeldiks jah, siis saaks rahvas aru, et sa polnudki nii ...eem , halb?"
L.J: "Kes see üldse on?"
A.A: "Arvate, et tasub noorele poisile selline s''t kaela tõmmata?"
R.L: "Ta on ju Nõmmelt, ega me järgmistel valimistel niikuinii enam Tallinnast muffigi saa, praegu on lihtsalt kedagi vaja, kes vaikselt asja ajaks."
J.A: "Paneme jah selle poisi, tal on mehine pilk ja ma olen teda enda monumendi, ptui see tähendab samba ees seismas näinud."
A.A: "Mis seal siis ikka, äkki ei keera mingit jama kokku ja saab hakkama."
Üldine naer, ka H-V.S ärkas üles.
A.A valib H.P numbri.
H.P: "Kuulen teid härra minister!"
A.A: "Kus sa täna olid?"
H.P: "Tead, mul oli see .."
A.A: "Mida iganes, ühesõnaga nyyd on nii, et kuna sind ei olnud, tegime sinust M.M mantlipärija.
H.P: "Mis mõttes nagu? Nagu ministri või? Ma ju ei jaga sellest värgist seal muffigi!"
A.A: "Siis õpid, kui raske see ikka olla saab, ise M.M pidas päris kaua vastu. Ega sinu arvamust ei küsitudki. Toompeale ilmuda!"
H.P: "Jah, härra Peaminister!"

Categories:

1 Response to "Reformierakonna salajane koosoleku protokoll."

  1. Anonüümne says:

    Taname huvitavat teavet