Olypsi diil ja värki.

Posted by asum On 21:14 0 kommentaari

Juhei. Mulle ikka veel meeldib olypic online.
Mängisin täna EMV step yhte ja pilet olemas supersatikale. Täiesti masendav milliseid tagasitulekuid seal tehakse. Alguses sain kiire duubli ja siis veel ühe. Final tablesse vedasin välja, 9 alles siis olin chipleader, kinkisin lolli calliga pool ära ja siis hakkas tund kestev suremine. Lauas olnud suht veidrat weak tight mängu näidanud tegelane paistis silma sellega, et oli absoluutselt surematu. Lõpuks oli tyybil vict suurim stack ja mängis suht hästi agrodes. Viimane käsi, mul AJ ja bb ning SB läks ai, suht kindel olin, et olen ees ja vastase A2 lõpetas mängu, rahulolu. Satikas on pühapäeval, jama selles et kui peaks rahvaturkal hittima siis saab keeruline olema:D
Eilne päev oli kolmas miinuspäev selles toas ehk siis -5 raha. Täna taastasin seisu ja alustan nyyd uut sessi hea enesetundega. Volyyymi tuleb tõsiselt lisada.

Categories:

0 Responses "Olypsi diil ja värki."