Algus.

Posted by asum On 16:21 0 kommentaari

Kuradile on sõrm antud. Lähen pacificusse ja kolin mõneks ajaks sisse korralikult. Jälgisin laudu, tase on .... . Imelik kyll aga ma mulle meeldib mängida laudades, kus vastane ikka teab käte järjekorda ja viskab ära siis kui ma blufin ning callib põhuga mu nuts all inni maha. Ideaalis olekski maailm selline. Mõtleb veel, kas minna max. boonuse kallale või kanda enne väiksem summa sisse. No rakeback:S, võiks ju olla. Boonus annab mingi 25% juurde, samas naq ma aru sain tuleb kogu boonus lahti taguda, 600 pealt nl25 minnes peaks muidugi punkte tulema hakkama aga kahtlane on asi ikka. Krdi raske on multitables laudu jälgida kui oled harjunud fulliku viisaka kujundusega. Via fulltilt moneybookers pacific läheb mõni raha kaduma ka vahepeal. Oeh. Krdi kahju, et elefant ei tööta mul, cc+ keerab usb ühenduse segi ja vsjoo, no internet, tracker infota nl25 on käsitööd juba liiga palju. Samas kui õnnestub cashida kasvõi ühel pni freerollil on kogu vaev 100 kordselt tagasi saadud. Olümpsikusse ikka ei ole veel roninud, selline tunne nagu reedaks kedagi, kui sinna läheks.

Categories:

0 Responses "Algus."