Jeah, mulle ikka veel meeldib olympik onlain. Miks? Sest pouker pro labsi hinnangul on mu ranking seal äss ühe tärniga, neid võiks muidugi rohkem olla aga itm 55%ja roi 66% teevad tuju rõõmsaks ning proffit ka muidugi. Vahepeal hakkas juba hädine tunne-ma ikka ei oska-tekkima.

Võtaks siis pokeriaasta kokku. Minu elus teine selline. Esimene aasta ma jäin ehk mõne taalaga plussi:D Mis peaks olema parem kui enamusel aga see selleks. See aasta profft ca. 3k. Suurimad võidud tildis 1/732, 6/1000 mis ei toond suurt palju sisse aga tekitasid hea enesetunde. Suurim summa oli 500$ 888.comi poukernewsi 5k freerollil, kaks võitu everestis, nüüd siis hiljutine 100$ olympsis, mis kasvab meeldivalt. Põhitegevus oli sel aastal 1tabel sng-d, mida sai hästi palju mängida ja mis ei toida, olgem ausad. Suht palju sai ka matrix pokerit tehtud, lõpuks tekkis tydimus, veendumus et ma olen peajagu parem ja seetõttu võin teha mis iganes-ka ei toida, äärmises hädas saab sellega rolli yles kuna variatsioon on väiksem.
Tegin ka mingi portsu cashi, kokku ehk vast 250k käe ümber, sellega olen normaalselt plussis, uuel aastal vist keskendungi rohkem rahalaudadele.
MTT-d Fail, totaalne ja maksimaalne. Iga fkn suur turka, mille käima panin lõppes kuskil keskväljal langedes, kaugel rahadest ja viimasest kohast, loe: raisatud aeg ja no proffit. Ainsad mtt-d mis raha tõid olid kuni 500 mängijaga spetsturkad, kus on kõrgem tase. Paar korda siiski õnnestus tildis suurel turkal ka esimese poole sisse tulla ja min. cash teenida. Eriti närvi ajab kevdanine turka tildis, täpselt nime ei mäleta kui 200 enne lõppu tegin eriti lolli käigu ja sinna läks liidrikoht, järgmine käsi viis ka ülejäänud poole nuppudest.
Peaaegud: 9 koht wsopi freekal patsikus, 3 inimest elimineerida et võita see fkn 2k olllys jne..
Live: eem,, no comments. Suhtun Eestis toimuvatesse livedesse kui fun enterteimentisse:D
Lugesin läbi päris mitu raamatut. Õnneks suutsin loetu kähku ära unustada:D
Diilid : Patisku diil tõi sisse kokku mingi 600 raha, tildis tegin pisikese diili mis tõi vist 120 vms. ja lõpeks mintedis failisin ja sain min cashi:D
Uuel aastal lõpetan mängimise sajas toas ja mängin ühes ning korralikult. Milline tuba see on ei tea veel, võin syya oma sõnu aga võibolla kalane olympik lausa või jätkan everestis. Plaan on ka jõuda mõnele suurele turkale mitte meie riigis Unibeet õupen sobiks ideaalselt. Mängin ka palju spets. turkasid sest seal on raha/mängijate suhe mulle meeldiv. Viimasel ajal ei kiputa enam raha jagama niisama, jama:D
Selline pisike fishi aastakokkuvõte:)

Categories:

0 Responses "Pokkeriaasta kokkuvõte."