Zalallala ja juheii.

Posted by asum On 10:01 2 kommentaari

Tõmbasin tildis bustoks ennast, peaaegu, rõvedalt stt on kohe olla selle teadmisega, väike tildinärakas ronis kallale ja tunni ajaga läks kahe päeva teenistus. Õpiks ma sellest aga ei, tiltmonkey on hea olla, vahid tuima näoga ja refereerid jubaette obv, et tõmmatakse ära kui monstriga nuppe paned nagu peaks. Kust karupe*sest need dongid tulevad, kes sind oma näljase ökase tõmbega riverini maha callivad?! Paks ameeriklane on veel hullem kui konnasööja kuigi need on ka lollid, kas tõesti on ainus normaalne rahvus eestlane? Hui on, tallalakkuja ja orjamenetaliteediga eneseimetleja, kel polegi tegelt teisi eriti vaja, kui siis ainult selleks et saaks sügavale sooja kohta pugeda, lipitseda või nuga selga lyya.
Ma pean nüüd lausa 2 blogi, vabsee naq päris, suvalise kirjaoskamatu tondi kohta on seda rohkem kui vaja oleks. Kas keegi seda jahu loeb ka? Andke märku.
Laksu ja lolliamet pole mu netile ikka veel piiranguid lasknud peale panna, kahju lausa, saaks igast häkkimise värki ja dnsi jura proovida. Tiltmonkey pole jälle öö otsa magant, tore ju? Reiki olen rohkem maksnud kui raha teenind, rigged shit. Mis veel huvitavat toimub? Vaatan, et laes on üks käbse laip, eile oli ka, ju on pikemat aega olnud. Elan oma sotsiopaadi sügavas mullis ja ei lase nõelaga inimesi lähedale, s.t. ma olen iga kell võimeline kohtama minema vms. tegema aga selleks et mind ennast kohata tuleb krdi sygavale ronida, ma arvan et seal on tumedad varjud ja silent hilli püramiidipea ning ahastus, kõik koos.
Imeilus Eve lingib mu blogi, täna avastasin, naeratasin selle peale kohe, korra päevas ju võib:)
Mis veel.. eem, enda blogi on tglt hea asi, saab kõik rahulikult prse saata, kirjutada kuidas tahad, sõimata riiki, lolle, lolli riiki, inimesi ja obv, lolle inimesi. Mu blogi võib kiita ja armsaid komentaare jagada, raha võib saata, kui palju tahate saata siis võin ise järgi tulla isegi.
Thks kuskile ära, seal võiks soe olla ja odav alkohol ja naised, naq kreeka aint koos läti naistega vms. Tahaks midagi enamat, mida saaks soovida, muusikat valgust ja raha, igavest elu, lõppevas öös, selleks et armastada. Lähen nüüd magama.

Categories:

2 Responses "Zalallala ja juheii."

  1. eve says:

    Nii vahva, et ma ka vahepeal kedagi naeratama suudan panna ;)

  2. kadri says:

    reg, ma lugesin ;)
    krt, ma tunnen ennast nüüd nii shallow inimesena..