Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et lapsepõlves oli mul tõsine trauma peaga ja peale selle polnud mul mänguasju-kahju et ma poiss polnud, muidu oleks millegagi mängida olnud. Nii ma alustasin juba varakult endale väljamõeldud sõprade väljamõtlemist. Alguses olid need lihtsad inimesed, lahedad sõbrad jne, mida aeg edasi seda tõsisemaks asi muutus, yhel hetkel sündis mu südamesõber Inno, tiheda loki ja muheda jutuga noormees, minust vanem ja targem. Leides oma uue sõbraga tihti põnevaid jututeemasid, süvenesin ma aina enam tema mõttemaailma. Seal nägin ma tegusat blondiini-järgmisel hetkel oli Ingrid olemas. Aina süvenevas vaikelus(viimased aastad olen ma pisut paranenud,ausõna) oli Ingridi Ja Inno elu minu jaoks unistus, abielu täis harmooniat ja lapsi, edu töös jne. Ise jä
in ma samal ajal umbes 4 cm lühemaks-vast vaimse mandumise füüsiline tagajärg. Kord pead õrnalt vastu kappi toksides, kukkus mulle pähe suur vaas.
Kui ma arkasin, oli tuba valge, mingid inimesed sahkerdasid mu ümber. Heitsin pilgu oma sisemaailma ja oh õudust, seal olin mina-Dagmar Lamp.. hetk vaikust ja mu hirm saab uue mõõtme-Ingrid on läinud! Inno on mu üle võtnud! Ma olin vangis oma kehas, mida juhtis oma pervesse ja väljamõeldud enesekindlusega Inno. Varsti oli minu st. Inno peaS ka keegi Irja. Vahtisin jälestusega pealt, kuidas mu sõrmed esimest korda blogilehte külastasid. Uued labasused iga päev, kellegile ei anta aru-jumal, Ets ja mu väljamõeldud sõbrad Marta ja Potsataja-kõik olid tuleall. Asi muutus aina jubedamaks. Siis see juhtus-ta ründas mind, mina ise ründasin iseennast olles Inno.
Võitlus kestis pikalt, Inno loodud maailmas, täis jubedusi, pidime me võitlema võlukepidega, Inno oli endale võtnud jubedama näo, mida eales nähtud on. Lõpuks õnnestus mul ta alla suruda-mälestuseks z kujuline arm otsaees. Aga ühel päeval võib ta tagasi tulla. .Andke mulle andeks need solvangud, see nilbus, Õhtuleht ja ausad pärisinimesed. Ma ausalt ei tahtnud.! Potter, Voldemort, ja see Hermione (palux nyyd topelt ja kirssidega). ah jah lesbian ..et asi täisväärtuslik ja läänemeelselt perversne oleks. .pdw. Daki on lahe tegelane, nii vähe kui tean.

Categories:

4 Responses ""andke mulle andeks ," Dagmar aka. Inno"

  1. Anonüümne says:

    misse nüüd veel oli?
    järjekordne grafomaan pääses lahti? igav!

  2. asum says:

    mis see olema pidi? turistilõks, lollide kärpsepaber, jne.
    Sinu jaoks oli igav? Oh sa vaeseke. Tee tööd rsk, miks ma pean sind lõbustama. Ma tahtsingi nii et on igav junõu. tglt ma tahtsin kah poppi blogi aga välja tuli nagu ikka.

  3. Anonüümne says:

    sa tegid sellele, kelle nime ei tohi mainida, liiga kaudseid vihjeid. saaksid praegusest kaks korda niipalju skoori, kui 'potter' tervenisti välja öelda. isegi rohkem kui kaks. potteril on ka välismaiseid tarbijaid,

  4. asum says:

    see on nyyd kyll hea mõte:D