Blogist

Posted by asum On 23:42 0 kommentaari


Huvitav, kas keegi mu blogi regulaarselt kah külastab? Tahtsin "loeb" kirjutada aga ma ei kirjuta ju suurt muffigi seega külastab. Ja kui siis miks? See pole ju huvitav blogi. Mul pole prominentset exnaist, kellest ma üle pole saanud. Ma ei kirjuta oma elust ja voodiseikustest(ei seikle-korralik olen), ma pole otseütleja pohhuist, kuulus ega midagi. Tähendab pohhuist olen ma kyll aga mitte kuulus. Ma pole modell, ei ela Londonis, elan maal oopis. Kuigi Kivirähk kunagi kirjutas teose Linnainimeste expeditsioon maale vms. siis tglt ei ole see elu nii huvitav, et sellest kirjutada. Ma võiks ju fotobloger olla aga kuna me kaamera ei kannata kriitikat siis antud turule ma kah ei viitsi ronida. Mu arvamus ühiskondlikest valupunktidest on tavaliselt ükskõiksuse ja marurahvuslikult ärritunud väikekodaniku oma-ühesõnaga igav. Mai kirjuta ka vägevatest tehnikavidinatest, missiiis et nad mulle meeldivad. Vahel suudan üles näidata mõningast sarkasmi aga üksnes vahel. Mul on päris tegija kasutaja ühes mängus-kah ei kõla põnevalt:S Keeleotsaga nina puudutamine ja võime halb tuju ära rikkuda, pole kah blogi jaoks piisavalt müüv. Kuigi see polegi eesmärk. Ma olen lissalt vahel edev. Kiikse on mul kuhjaga aga need on laialt levinud. Kass on.. minu nimi on kyljele kirjutatud, puhas juhus. Sellest elukast võiks isegi pisut kirjutada aga samas on Dakil 2kassi ja Maaja. Tihe on see turg. Nüüd said mõtted otsa, kindlasti pidi olema mingi seos ja värk ja kes viitsib otsib siit textist metatasandeid ja semiootilisi algeid ja. .elu mõtet(42) jne. .kes viitsib, mina ei viitsiks. .ag teada oleks ikka tore;)

Categories:

0 Responses "Blogist"