Keelan ära!

Posted by asum On 19:34 3 kommentaari


Mina, Valdeman Peedu,oy Peedisaare kummipaat osanik, omanik ja muidu mõne linnapea sõber, keelan kõigil inimestel rääkimise. Kui minust sõna võtate siis kaeban kohe kohtusse. Tegelikult kaeban veel enne kui võtate, ennetamaks prbleemi. Oma sõnavõtud peate te kolmes exemplaaris saatma mulle, Kapole ja Tartu Ülikooli semiootika teaduskonnale, kes siis need läbi vaatavad ja kui kõigi kolme nõusolek on olemas siis luban,, lubatakse öelda. .aga ainult ühe korra ja selleks ettenähtud kohtades. Võt nii kõva mees olen. Näe, delfilang ei saa hakkama aga mina saan. Seega kallid valijad-OLE(GE) VAIT, RAISK.

Categories:

3 Responses "Keelan ära!"

  1. Anonüümne says:

    Mage!

  2. Anonüümne says:

    Tegelikult ma pole anonyymne. olen Vari.

  3. asum says:

    Leedo Sina või?