Diili lõpp läheneb.

Posted by asum On 14:00 1 kommentaari


Patsiku diil hakkab lõppema, kahjuks ei suutnud mingit korralikku kasumit toota, paar päeva siiski ees, tahaks mingi % ikka investoritele tagasi maksta, hetkel saavad nad kamba peale 16 taala lisaks:D Min/Max -50/+101, variatsioon oli jube seal, mõtlevaid mängijaid kohtasin ainult nl20, mõned üksikud ka madalamal, masendav kogus callstatione ja muid idioote, nad isegi sobivad mulle, lihtsalt ära harjumine võtab aega. Käe peale vastast ei pane, mängid ainult enda käsi. Mida järgmiseks, kuhu järmiseks? Unibet? Soovitusi?
Täna siis esimene freeroll 1000 taala ja mängijaid tuleb kõigerohkem 70. Ammu pole donkamente mänginud, peab vormi ajama ennast. Homme 3k freeroll ja ülehomme 5k, kus mängijaid 40 ringis, lahe ju. Siit peab tulema, lihtsalt peab. Aga kõige olulisem on ees, WSOPi freeroll, kus hetkel kirjas 28 inimest, 28 inimest võita ja 15k pakett on minu ja ma mängin seal oma A mängu, kuigi vastaste tase on "pisut" häiriv. Kui ise ei võida siis vähemalt jääb Eestisse loodame, sinimustvalgeid on mõnusalt palju, mis on siiski eelis kuna tean kuidas neist nii mõnigi mängib. Peaks enne kõik vastased läbi töötlema, 15k nimel võiks ju pisut vaeva ka näha.
Gjuugeldasin oma mängija nime hetk tagasi, 7690 vastet, uurime:)
Kuna kunagi ammu sai playmoney mängida ja gamedesire teeb endale korralikku promo siis esimesed lehed olid aint seda täis, lisaks sharkoskope ja pni infot, paar pokerhand.orgi posti ka. Esimene käsi, kus ma esindatud olin, on siin, foldisin, vaesel sakslasel crakiti ässad ära. Irw, kellegi kunnid olen ära tapnud flopatud seti ja lõpuks majaga. Kõht läks tühjaks, aitab mölast.

Categories:

1 Response to "Diili lõpp läheneb."

  1. farix says:

    soovitan minted pokerit!! 40% rakebacki läbi http://farik666.rakebackpartners.com/
    lehe, + $400 signup boonus + rakeraced... traffic on küll suht väike aga fishe on