SCOOP

Posted by asum On 18:37 3 kommentaari

Tahan ka skoobile, rsk a tengi neetu seal. Steiki ei viitsi lunida, 1 niigi kaelas ja pole suutnud plussi viia. Kui SA siiski tahad anda siis võiks mingi 70/30 tingimusel ka pelada mõnda:). FT-s fifti fifti siis on kuhu püüelda.
Event 08-L: $11 NL Hold'em, $100K guaranteed,
Event 20-L: $22 NL Hold'em, $500K guaranteed (2-day event)
Event 26-L: $11 NL Hold'em, $100K guaranteed
Event 37-L: $22 NL Hold'em, $200K guaranteed Kokku siis 66 raha, ..
Edit: võitsin turbosatikalt 500k guaranteed pileti, algab tunni pärast:)
Abrill sai läbi. Sujus see kahe diili tähe all, Full tilti take 2 deal läks päris hästi 10 päevaga sai yx osak 3,75$, hetkel käib mu patsiku katse mmile saada ja mingi roll seal üles ajada, tuhajuhanite % on liiga suur rsk, donkikonkil näiteks "tüütas" ära mu kolmas 3bet ja callis maha.. mul tptk ja tal sisse reaost, obv et läks allin ja hittis ja mis kõigehullem kaotas MINU raha teisele tyybile, õnneks teises võtsin kohe tagasi. Mu vandenõuteooria näeb ette, et softid ei salli slowplayd, liiga palju 1-2 autereid on vastas nähtud, nyyd shove iga nutsuga, lowlimit tuleb mõni call ikka vahel, samas ei saa sa krdi suvalisele valuebetile ka midagi taha kui neil pole midagi.. Käsi sai mängitud mingi rõve hulk aga noolekese alla liikumisele kuu lõpus ei osand kuidagi lõppu teha, cashist on siiber samas pean ikka väikse plussi taha saama, ei viitsi mainet täis teha. Mitte ühtegi livet ei mängind:S Tahtsin kyll aga see krdi masu ikka, eile oleks saand sellele olympsis toimuvale jumal teab mis meeskondlikule mängule minna aga rahakott ei last.. Mis veel.. ah jah, tilti nägin endal esimest korda,, syrr, mul ju pole seda tavaliselt üldse, starsis läks 1/3 pappi üle pangarulli pingutatud sng-dele, nahh mul vaja oli. .
Seame siis maiks mingid eesmärgid. OBV WSOP ticket, võiks ju koju tulla, mängin seda donkat nii hästi kui suudan, kuu lõpus tuleb 8k eest freekaid,, ehk kompenseerib ajudekppi patsikus. Livet tahan, mul poogen kus ja mis, naq esimest korda mängiks, rõõmus nägu peas, istud 7 tundi trio freerollil ja lähed lolliks suurest õnnest kui mingi 3 taala saad oma 7 koha eest,, see ei olnudki väga ammu, või esimene freeroll olympsis, hull keskendumine ja närv sees, suudaks praegu 5% sellest pingest välja imeda mõnel freerollil oleks äge aga 100000 matsiga 100 taala taga ajada tundub naq eriti juhm tegevus. Blogin rohkem, pohh et keegi eriti ei loe ja nüüd veel vähem, pokriblogi jätsin sinna paika, ei taha 2 pidada, seda enam et kirjanduslikel kaalutlustel on 1 plaan,, a sellest ma veel ei räägi.. Ah jah, mõnel ilusal turnal tahan ftsse ronida vähemalt, see magus mõru tunne, nutsKK-ga BB-l MP steali callides jne.. lill raisk ma ytlen.
A üx hea inimene ikka loeb, ma tean;)..

Categories:

3 Responses "SCOOP"

  1. John says:

    I've kinda given up on poker (at least online). I think I'm probably just too damn lazy to get better. It used to be easy pickings but that's just not the case anymore.

    Thanks,
    John

  2. John
    I gave up on poker a long time ago. Hated to lose my money which I seemed to be very good at. Started a business instead.

    Terry

  3. Terry, I agree building a business can be much more rewarding than gambling...

    Steve