Mina Riigikokku!

Posted by asum On 00:57 0 kommentaari

Kus nüüd laksas täiesti geniaalne idee pähe-valige mind riikokku! Trw, ma vahel olen ikka täiesti totaalne geenius, exole. Teil tekkis aga kohe väike kahtluseussike-milleks Reggie riigikokku. Mu vastus on ilmatuma lihtne-miks mitte? Toon teile kohe positiivseid näiteid täiesti tundmatutest riigikogu liikmetest. Kes on järgnevad kodanikud: Eldar Efendijev, Kaia Iva, Tõnu Juul, Helmer Jõgi, Ene Kaups, Valeri Korb, Tiit Kuusmik, Valdur Lahtvee, Tatjana Muravjova, Leino Mägi, Kalle Palling, Heljo Pikhof, Rein Ratas,
neid on veel terve posu. Why nad seal on? Mina võiks nende asemel ju olla? Miks te peaks mind valima? Vot see on yx igati tore ja hea küsimus ehk siis minu valimislubadused:
1. Viin Eesti maailma kõige rikkamaks riigiks 150 aastaga. Täiesti reaalne tglt ju.
2. Kaotan ära KÕIK maksud-beat that!:D
3. Kui ma võidan kõik hääled siis ma vähendan riigikogu koosseisu 1 inimeseni. Milline kokkuhoid riigile. Vist..
4. Toon krooni Euroopasse-mõelge, euroopa ühisraha-Eesti kroon, mis saaks veel ilusam olla.
5. Teretan kättpidi kõikki Tallinna pensionääre, kes mind armastama hakkavad, sest makse enam ju pole. Eriti maamaksu Tallinnas.
6. Iga nädal oleks pealinn erinevas Eesti linnas-et kõigil oleks uhke tunne.
7. Kui ma kõik hääled võidan siis Keskerakond ja teised lähevad ju pankrotti:D Fun, fun.
8. Ma luban seda kõikke, mida teised lubavad ja kui see hea on, topelt või veel rohkem.

Nii nüüd tuleb esimene probleem. Mul oleks selleks palju pappi vaja. Annetamiseks võtke julgelt ühendust. Suurematele summadele võin isegi ise järgi tulla. ma täpset arvu ei tea aga palju palju on vaja.
Kas ma tõesti teen seda kõikke, mida ma lubasin? Loomulikult mitte. Aus poliitik(tulevane, loodetavasti ehk..) beat that.
Kes soovib minu meeskonnaga liituda siis tingimused on lihtsad: valda 11 võõrkeelt, trüki 1500 tähemärki minutis, kohusetundlik, hoolas, ilus, 3 kõrgharidusega-yx võiks majandus olla vms. sest sellest ei jaga ma muffigi. Soovitavalt ilma oma eluta patrioot. Ja siis oleks lakeisid ja vihmavarju hoidjaid vaja, võiks ka kenad olla obv. Kui hästi lömitate siis saate kuskile nõukokku vms. Midagi oli naq veel.. ei tule meelde hetkel. A loosungi mõtlesin praega välja: "Reggie riikokku-ma ei tee seal samuti mitte s**agi!"
Ma lähen nüüd ära magama, enne kui ma mingit jama ajama hakkan:D

Categories:

0 Responses "Mina Riigikokku!"