Töinat töinat

Posted by asum On 02:38 1 kommentaari

Oh tra kyll kui tainas ma olen, vaatasin kuupäevi valesti ja mõned punktid jäid wsop freerollile pääsemisest puudu.. sht ma ytlen, ma olen enda peale ikka mõnusalt pahane, ma kannatasin kuu aega idioote, tainapäid, 1auterid, donke, mõne idika haiget luckboxi ja pean leppima 8k freerollidega, nh .....iiiiiiiii. Oli mul vaja ronida turvalisele madalamale limiidile, et rahulikult ja aega mööda neid biite saada ja lolle kannatada. :( Oleks siis võinud 400 depoda, oleks 100 boonust saand sinna donkamiseks, mis siis et seda peaks 120 aastat läbi mängima micros.
Niske siiber on kõigest. On hommik, väsimus kallal ja vastik pettumuse tunne, ei huvita need 3 freekat, wsop paketiga võrreldes on need naq males teine koht või peaaegu royal. Samas pean neid hästi mängima, härrased stakejad tahavad kasumit ka saada, 5k mängul ei tohiks rahvast ka eriti palju olla. Oleks ma kohe algusest nii donk olnud naq pildil, oleks punnid olemas ja lill aga pole.
Käisin olüpsikus ka reedel, 9 inimest ja kesse kyll võis buble olla, mis te arvate, ah? Hoidsin ennast peale 1/3 stacki kaotust stealidega elus ja ootasin nutsusemat kätt, et mingitki actionit saada, sovjet istus vasakul käel ja oli röövitav. Saatuslik käsi siis mul 7h 9s Erwin Parkeri vend limpub oma suure stackiga, teine short ka maksab, shove´l ei näind pointi. Flop 6h 7s Th checkin kuigi olen kindel, et kellegil pole suurt midagi. EP vend(sorry, mai mäleta su nime) lükkab 1800 nuppu, mina 2700 all in ja ta instacall(loogenz ka aga nah sa limbid sellise käega) 6d 9 midagi.. riveris säras see ökane 6, riid oli õige, ise oleks pidanud nuppe kohe panema nahh. Üks "ilus käsi" ka pildi kujul, nii donk olengi:D

Categories:

1 Response to "Töinat töinat"

  1. Unknown says:

    It is such an honor to have the chance to join the discussion of this great blog site! I want to extend my thanks for this.

    Wilson Louis


    evolv
    evolv health