Aus ülestunnistus.

Posted by asum On 11:12 0 kommentaari

Lugupeetud blogijad, selleks et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et pühapäeva öösel tekkis meeletu vajadus jalutada Võru tänava kandis ja soetada pizza. Pizza osutus käkix nagu alati ja mõjus miskipärast mu seedisele kriitiliselt. Ühe puumaja hoovi kandsid mu nõrgad jalad. Fekaal sai väljutatud aga krt, viisaka ja korraliku inimesena, ei tahtnud seda sinna vedelema jätta. Õnneks oli lähedal väike puust kast miski varda otsas, peitsin siis julga sinna. Õndsas teadmatuses astusin kodupoole.
Möödus paar päeva ja korraga loen oma lemmikblogist, et keegi kurjam on I&I postkasti asja teind.. kuri kahtlus vajus hinge, tellis südamele, päike hiilis pilve varju,, ega ometi mitte mina seepolnud?!

Nyyd pole midagi teha, tuleb yles tunnistada, niikuinii saavad dnaga teada, et mina tegin. Samas selle 1.000 krooni, mida lahkelt lubate, võite kanda minu arveldusarvele Sampo panka, siiralt Teie Asum:)

Categories:

0 Responses "Aus ülestunnistus."