Teater ja sigaretid.

Posted by asum On 22:10 0 kommentaari


Käisime täna Vanemuises "Sadat aastat..." vaatamas. Muideks väga hea etendus, vahest oli sisu liigvabalt muudetud ja ei olnud kõik Aurelianosid ning võibolla ei antud raamatu mõtet piisavalt selgelt edasi. Ikka oli hea. Valgus ja muusika mõjusid koos hypnotiseerivalt, kananahk käel on alati hea märk. See etendus oleks justkui mõeldud inimesele, kes on Raamatu läbi lugenud. Mõnel on toaletis ajaleht, teisel ajakiri, mul oli Marquesi romaan "Sada aastat üksindust". Tunnistagem, et tegu pole raamatuga, mille võid 5 minutix kätte võtta aga kuna ma ei loe seda esimest korda siis ju võib selle pühadusteotuse andeks anda. Teine asi aga need inimesed, kes pole lugenud. Kunst ei eelda ju teoreetiliselt eelteadmisi. ma pakun, et poleks Vanemuise tükist mitte muffigi aru saanud kui poleks lugenud. . Nagu ma ytlesin.. hea oli aga,,
Ilus Remedios. Mulle meeldib selle nime maagiline kõla. Nii kaunis ja puutumatu, et pelgalt tema nägemine tapab su. Nii kaugel võltsist. Võimalusel oleks ta alasti ringi käinud. Etenduses pannakse aga kokku kaks tegelaskuju-Remediosed. See Vanemuise Remedios suitsetas laval ja mitte korra. Oh ei, ma pole eriline moraalijünger ega tubakavaenlane(ja krt kyll zuitsetan:) aga see häiris. See polnud see Remedios kellest marques kirjutas. Raamatus ei tõmmanud kumbki Remedios, miks nyyd järsku Vanemuise laval pidi see aset leidma. Miks peab yldse teatri laval sigaret olema? Antud tükis ma suitsulõhna ei tundnud. Kyll aga "Tähed hommikutaevas". Nimesid nimetamata kuppis kogu see näitlejate rühm mõnuga suitsu. Minu kõrval olev rase naisterahvas lahkus. Olles lugenud Marquesi ei leia ma sealt sigarette. Miks peaks ma eeldama, et need seal siiski on? Miks ei võiks see kavas ja PILETIL, samuti müügikohtades kirjas olla? Miks see inimene pidi lahkuma teatrist, ta ju tasus pileti eest? Ons kunst tähtsam kui elu?

Categories:

0 Responses "Teater ja sigaretid."