Kuskilt on lahti läind kisa nagu saaks Riigikogulane palju palka ja et tegelt peaks palju vähem saama. Minu arvates saab riigikogulane masendavalt väikest palka. Mis see krdi 4 keskmist siis on(noh muidugi tuleb arvstada ka esinduskulusid, lähetusrahasid, jumalteabmilleeestagaikkaonvaja kulusid)? VÄHE, ma ytlen. Igale 100 kilo kuus tuleb anda, veel parem oleks 15o tuhat palka. Kui mina sellist palka saaks siis mul oleks kyll häbi seda vastu võtta. Noh ja kui võtangi siis ikka on häbi. Nii häbi, et teeks kohe midagi. Riigikogust puududa ei saa, ei julge noh, häbi hakkab. Nõmedat seadust ei julge vastu võtta, euroopa liidu ees pugeda ei julge-rahva ees oleks häbi. Altkäemaksu mulle anda pole mõtet-niikuinii saan liiga palju raha. Kuulda on, et lahe oleks kui palk neil näiteks 7000 oleks. Mis seal lahedat oleks? Esimese kahe nädalaga müüks uus riigikogu Toompea lossi, Eesti Energia ja erastaks RMK. Ma võiks 1000 raha taskus saadiku juurde kõndida ja öelda, et mul selline eelnõu vaja teha. Selle haleda palgaga oleks mu raha kohe riigikogulase taskus. Jätke Riigikogu rahule või kandideerige ise sinna ja muutke asja. Ise te lollid valisite nad.
Vabadusammas. Risti vari linnakohale. Rioks peate me pealinna või? Pisutki omapära, stiili, suursugusust. Eiffel, vabadusammas NY-s, püramiidid, Sidney ooperimaja, Tallinna kole post ristiga? Ei, aitähh. Minu arvates võiks see kuju olla oopis käsi, keskmine sõrm pysti ida poole.
Teeks äkki veel yhe vabaduskella? Hiiglaslik Fack oleks palju lahedam. Mida see kuju sümboliseerima peaks? Teie tiblade ponnistustele vaatamata oleme me ikka vabad, Fack you.
Huvitav, mis kangro Kalevipojast saand on? Ma olen iga kell selle poolt aga see junn ei tekita minus yhtki postiivset emotsiooni.

Categories:

0 Responses "Vabadus... ja Riigikogu palk"