Andres Maimik tümitab Postimees onlines ETV-d ja teeb seda hästi. Mingil moel saab ETVd võrrelda künnipõlluga, millest sa Eesti ringreisil mööda oled sunnitud sõitma. Ei ärata tähelepanu, masendavalt lame. Ah jah, suuskamist vaatasin.. enne kui pilt Valgjärve saatjast enam lahkuda ei tahtnud ja lumesadu näitama hakkas. Ja siis veel Otepää sprinti kah. Yhel isiklikul põhjusel sai vaatatud AK spordiuudiseid:) aga tavaliselt ma sinna ära ei exi. Mees, 28 vana, hetero-no ei ole midagi sellele grupile. Mai viitsi ju vaadata "istume siin stuudios ja räägime seaduseeelnõu 145.12.1 vastuvõtmisest", riigikogu ülekanded on siis meelelahutuslik või huumorirubriik? Kuhu kadus KesKus? Seda ma veel vaatasin. Hm. Polegi nagu midagi öelda. Sead läksid minema, jään ootama, äkki tulevad veel tagasi. Allikmaa või kes iganes seda kremplit ei juhtind, mine ära.
Starman pidi möödund aasta detsembris avama uue telekanali, kui ma ei eksi siis nimega 4. Lubati kõige paremat Eesti kanalit üldse, huvitav kas võetakse Pimpi bänd tööle või? Loodame parimat.

Ja mulle meeldib, kuidas mu bloga välja näeb.. peaaegu, ikka huvitavam kui ETV.

Categories:

0 Responses "Maimik ETV kallal... ja mina ka, mina ka"