Maks maksule.

Posted by asum On 23:52 0 kommentaari


Maanteeamet tuli välja geniaalse plaaniga-naastrehvid maksu alla. Idee pole ju paha. Teed ei kulu ehk nii kiiresti jne. Kahjuks toimuks see turvalisuse hinnaga. Kui naastrehvid päästavad 1 inimelu siis on loomulik, et tuleks ära keelata. Mingi aeg tagasi oli inimelu hind meie riigile kuskil (ma võin nyyd exida) 8 miljonit. just niipalju jääks riigil tulu saamata keskmise noore maksumaksja surma tõttu. Naastud lõhkuvat teed lausa 200 miljoni eest. Jagamistehe ytleb, et lausa 25 inimest võtab naastrehv Eestis iga talv ülesse. Miski ütleb mulle, et naastud on rohkem elusid päästnud.
Mõistagi on sellel teemal kohe pooldajaid-tehke muidugi maks. Nõmedad olete, et sõita ei oska jne. Just selliseid komentaare võib delfist lugeda. Oletame, et MINA oskan sõita ja saan lamellidega hakkama. Püsin ilusti teel ja puha. Siis pean ma auto kinni ja mingi leheke sõidab mulle otsa-vot näed, tema ei oska äkki. Ok, ma pole eriline autojuht, mul pole lubegi. AGA kas paar grammi asfalti on väärt inimelu? Alati kui toimub avarii siis on Maanteameti poolne komentaar a la sõidukiirus ei vastanud teeoludele. Peale avariid ilmuvad Maanteeameti masinad imekähku. Masendavalt loll oleks loota, et peale maksu kehtestamist midagi muutub.
Makse oskab igayx välja mõelda. Kas keegi teab, kust tuli üldse tulumaks? Väikse vihjena võin öelda, et see riik asub saare peal ja seal sõidetakse valel pool teed. Ja miks see kehtestati?

Categories:

0 Responses "Maks maksule."